Just the way you are

Cha (:
Orkade inte blogga igår men jag ska berätta ;)
Vi vaknade typ vid 11 :P
Vi fixade oss och åkte t flempan och åt frukost på subway det va fett gott ;)
Sen åkte vi hem igen väntade typ på bussen i 15 min va kallt oxå -.-'
Sen gick vi hem t Elin och jag tog ett till hål i örat fast på andra örat ;)
Sen chillade vi och hade kuligt :D
Sen åkte jag hem vid 4:a jag kom hem va barnvakt åt Engla 1 timme och sen gick jag ut
Träffade Danne och Adde % ERica vid hockey hallen ;)
KOllade på hockey killar najjs ^^
Sen gick jag hem vid 8 eller först mötte jag steffi i typ 15 min vi snackade lite privat.
Men nu ska jag dra mig t ica och möta FAnny glömde lite saker där och sen har jag KEMII :D :D
Synes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0