Slaggade hos Erica sötnoss

Hejj för att jag inte har bloggat..
Men jag sov hos erica (:
Och hennes data (bärbara) va hos hennes pappa :P
Men aja.. Igår va vi ute t halv 10 typp vi delade på en kebab pizza (:
Och så kollade vi på Steffis basket träning och sen gick jag & Erica
medans steffi hade träning så va vi lite med Eddie, Robin & Vanja sen taggade dem t lövet och jag
och Erica åt pizza på kvarnbergsplan ist ;P
Sen va vi i huddinge centrum och typp Chilla ;)
Sen gick vi hem t henne och plugga HAHAH men det är bra jue ;)
Och sen kollade vi på tv i vardagsrummet och somnade på soffan sen ringde vanja och väckte oss -.-'
Aja men sen gick vi och la oss
Och så idag vaknade vi väll vid halv 10
Fixade oss vi duscha och sminka oss och sånt shit...
Sen gick vi ut mötte steffi hanna & Emelie och sen kom och gick några
Sen hämtade mamma meejj och vi åkte t arlanda för hon hade glömt 1 påse på flyget med godis i t hennes
kompis sen så åkte vi dit & sen hem tog typp 1-2 timmar skit samma
Men nu sitter jag och äter min middag nåt indiskt tyypp
Snart ska jag ringa joan
Puss
 
 
 Oooold picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0