Tvillingarna & den udda :D

Tjingeling badring
HAH aa men det lät ju skit fint.. x)
Men jag kom hem kl 7 orkade inte blogga på engång hihi typiiskt Lehto
Men jag mötte steffi & vi gick ner mot centrum,
Fast vi stannade i parken vie Ericas pappa ;)
Och gungade och jag va helt cepe? som vanligt då menmen...
Sen gick vi mot lill ica ni vet den innan macdonald's men aa ni fattar elr?
Aa så köpte vi rulltårta och läsk HAHAH stööörsta fetmabarnen vi äe :D
Så satte vi oss i en sandlåda av alla ställen i huddinge? nya donken typ elr vad? ;)
Och så åt vi och snackade med Joan (:
Sen typ mötte vi Erica den fula hahah ne hon är skit söt så HAFFA henne ;D
Så typp gick vi upp t kvarnbergsplan & mötte min pooolare Emelie HIHI (a)
Och sen gick vi t skolan & där såg vi wendela
Och sen kom micke & charly sen blev det knas alla typ började bråka
Okej okej det va jag som startade allt med det var för att skydda wendela mot en grej
Sen bråkade jag, Erica och steffi mot Charly och Micke
GUUUD VAD JAG FUCKADE UR :O
Jag blev skit trött sen för jag hade skrikit åt dem -.-'
Aja sen åt jag och Erica pizza igen och steffii mee :D
Och sen åkte jag hem (;
Fast jag tog bussen fast mitt busskort inte funkar
För jag fick åka GRATIS :D :D
HAHA, Juste jag Erica & steffi kallar oss för:
TVILLINGARNA & DEN UDDA
(tvillingar= Jag & Erica och den udda=steffi)
HAHAH mysigt värre assåå
Aja ska väll dunka musik?
Ehm.. jag bloggar mera sen
Pusssssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0