Tillbaka !

Jag är tillbaka :)
Har inte orkat blogga så har haft en låååååång bloggpaus :P
Sitter hemma hos Erica ;) Hjälper henne att packa för imorgon drar vi till Dalarna :D
Vi ska åka skidor & va hos min moster kommer hem sen på onsdag :D
Kommer blogga så mkt jag hinner men min data är sönder hos mamma & måste fixa så jag kan mobilblogga ;)
I tisdags var vi i flottsbro, fridluffsdag HAHAHAH skönsate dagen.
Vi gick på isen fast vi inte fick tänkte gå t fittja om inte montse hade spräckt isen för den va skit tunn :P
Sen gick vi upp för skidbacken omg höll på döö :O
Sen åkte jag ner hihihi :P
orkar inte ladda uppbilderna :P
Dem finns på min facebook
Kyssen :*



Jag är bara gaaaalen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0