Fingers

Chaa :)
Sööver hemma hos Erica idah yääy :D
Har köpt Fingers & powerking :)
Sitter & laddar ner 3 st filmer right now najjs ;)
Skolan va helt okej, förutom att jag fick daaaaaaaaamp på matten -.-'
Sparkade på bänken & kastade pennan"/
Men ska vara lite social nu juste ni måste höra på en rolig händelse idag:

I p-huset

Erica: Jag måste kissa !
Jag: Men kissa dåå -.-'
Erica: men det va länge sen jag kissade ute "/
Jag: Men gör det bara..
Erica okej :)
Hon sätter sig i ett hörn.
Erica: Kolla bort
Jag: Jag kollar bort
Erica: Jag kan inte kissa
Jag: Men kissa bara
10 minuter senare, hör man psssssssssssss
Jag: HAHAHA kissade du ut ett vattenfall elr?
Erica: Nej :$
När vi går där ifrån..
Erica: JAG HAR KISSAR UTE I P- HUSET HAHAHAHA WOHOOO
Jag: HAHAHAHAHH du är fan cp AHHAH xd

AHHAHAH omg så jävla kul :P!

Men vi ses bye :))
 
 
 Muums :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0