Jag vill bli polis !

Rubriken stämmer helt & hållet :)
Vill bli polis när jag blir stor fast jag kanske inte är världens good girl ;)
Men iallafall skolan var helt ok faktiskt :P
Efter skolan gick jag t Centrum med Josefine, sen kom karin & 15 min efter kom Erica :D
Vi provade kläder på JC HAHA lite muppiga xd
Sen helt raaaandom kom jag på att jag skulle hämta mina syskon,
Åkte med Erica upp & hämtade dem va hemma hos mig åt macka
Gick ut eldade sen kom Hannas mamma vi ba shiiit släck elden & så ruscha vi där ifrån HAHA
Gick hem & åt ERica väntade i mitt rum sen va vi barn vakt för pappa & Linda skulle på hockey match.
Nu sitter jag & min facebook fuckar upp såå daaaamp !
Men vi ses kyssen :*
 
 
 Raaawrr sexiit, & nej har inte pusch up ser ut som det men nej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0