Dagens Hiss :)


Dagens hiss är Osis dust it!
Ska köpa en sån :P
Här är en bild:

Kommentarer
Postat av: baraförattduärful

Din hiss och diss bild är tagen från google. Och "detta händer inte " från dessie(?) PINSAMT!

2009-12-18 @ 06:09:13
URL: http://fanvadsköntomduförsvann.nu
Postat av: jennifer

Hah vet du vad jag tycker mer är pinsamt?

Att du skriver saker hela tiden går in på min blogg

och att jag tjänar pengar på grund av dig?

Och orka va anonym det är bara snorungar som är det men juste glömde du är en av dem

Kan du inte gå och sänka nån annan bloggare elr nej om du fortsätter så kommer jag få mera pengar så det är bra fortsätt och komentera för du jag bryr mig inte om dina äkliga komenarer det visar bara hur du är som en person och om jag visste vem du var skulle jag tycka synd om dig för barn som har sånt problem som dig har problem hemma elr i skolan så jag tycker du ska ta ut din ilska på nån annan...

Du är bara så patetisk för att du sitter säkert hemma och kollar som en spion varf jag tar mina saker ifrån

Och jag tycker inte det är pinsamt för jag står i allafall för den jag är men det tycks du inte göra så tagga lååångt!!!

2009-12-18 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0