Hemma från Tumba :)

Heej!
Vi kom hem för en timme sen....
Först tog vi bussen som var 30 min försenad :O
Sen tog vi tåget och vi missade det för vi såg inte att det kom
för att vi satt där inne och vänta :P
Och så kom nästa tåg typ 15 efter
Sen äntligen kom vi  till In och Finn :)
Och jag shoppade as mkt julklappar :)
Och fanny inte så mkt.....
Efter shoppingen så åt vi på donken Mums...
Sen tog vi tåget hem mot stuvsta :P
Och bussen kom ju såklart om 20 min så vi gick in i zoo affären
Och värmde oss lite och kollade oxå lite i film butiken
Sen kom vi hem och jag började direkt slå in julklappar medans Fanny satte sig direkt vi datan och blogga
Och tyvärr så blev det inga bilder för vi hade glömt och lägga in batterier i kameran :P
Hahaha vi vet vi är blondinr elr mest Fanny för hon är ju det utan på medans jag är inuti :P
Men nu ska vi nog ha kul elr vi ska nog åka hem till Fanny
Jag ska sova dära :D
Men jag lovar att blogga när jag kommer fram ;)
Puss och Kram!

             Jag                            &              Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0