Ingen rubrik!

CHAAA!

Kom precis hem och från duschen så nu är jag fräch och ren again!
Idag var jag med Vanja och steffi xP
Vi åktet skärholmen och ruttna lite x), så försvann vanja någonstans sen så mötte vi
Ömer ,siar och arian sen sa vi hej och typ så sen drog jag och steffi mot bussarna och
så kom vanja upp från ingenstan :S? Så vanja åkte hem och jag och steffi åkte hem t MOI
och lagade mat köttbullar och makaroner ;D ;D
Sen va vi här ett litet tag sen åkte vi hem t steffi åt glass och typ aa
sen gick vi t ica och köpte lite guuudis asså x)
Sen gick vi runt och hade skiit tråkigt så vi gick hem t billy en kille som ha ruulig humor :P
Sen mötte vi hanna och jennifer gp i parjen och vi började bråka om FULA GAYIGA JUSTIN BIEBER -.-'
Och skrek på varandra och allt fick fan damp på dem :@
Sen åkte jag hem orkade inte vara kvar såå nu är jag här hemma i mitt stökiga ruum...
Men aja ha det bra 

PUSS PÅ PUSSY:N ;D ♥ 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0