Äntligen loooooov ! Woohooo

Heeej Har haft dålig uppdatering :(
Men har inte orkat blogga lixom...

Måndag: Hade vi en vanlig skoldag..

Tisdag: Då va det film vi kollade på "This is England" As bar låter sjukt tråkig men den va as grym !
Efter det hade vi lunch julbord fick julmust woohoo :D
Sen hade vi idrott sen slutade vi :) Efter det åkte jag hem t mamma hämtade julklapparna & 2 st korvlådor :)
Sen mötte jag steffi & så lämnade vi en korv låda t juliia och sen hämtade vi mina syskon på dagis ;)
Sen var vi ute ett tag asso bara jag & steffi ;)

Onsdag: Skolan började kl 10 :D Vi hade pepparkakshus tävling ;) vi gjorde ett hög hus det va skit svårt HAHA
Sen va det lunch och sen så vann några andras pepparkakshus :P
Fick mina betyg oxå bad bad... måste höja dem har 3 IG & 2 VG
Sen var jag med Erica & sen va jag hemma

Men vi ses puss :*







Bilder från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0