Hej då stockholm och hej dalarna :)

Heej !
Igår va jag med Erica i stan det va as najjs shoppade för rätt mkt cash :O
Vi gick på bio oxå kolla på "mediamind " i 3D HAHHAHA va ba jag som garvade har torr humor xd
Vi kom hem kl 20.00 va vi iaf i hudinge mötte adde satt vid donken & sen gick vi hem
Sov hos Erica kolla på en skräckfilm as äcklig "it's alive" usch :O
Sen vaknade jag kl 11 fixade mig åkte hem & packade sen mötte jag upp min moster
vid t-centralen och så fikade vi på city terminalen :)
Sen tog vi bussen som gick vid 16.45 :) 3 timmars buss resa sov dem sista 45 minutrarna :P
Sen köpte vi lite godis & läsk & kollade på tv en jätte bra film gick ! den hette typ
"Bekännelser om killar, kyssar och katter"
Men nu ska jag va inne lite på datan och ta det lungt 

 
 Det här köpte jag:
 
En ny väska precis vad jag behövde !
Accent 399 :-
 
Jeans från gina 149 :-
 

Kofta från lindex 149:-
 
 
Foundation 149:-  Parfym 49:-
 

Cool t-shirt lindex 99:-
 

En jack kofta från gina 49:-


Det var allt ! 

XOXO Lehto
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0