Fakta om dagen ;)

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan började kl 9.10
och slutade 15.00
Jag kommer blogga på kvällen nu tills på fredag för jag har  geografi-prov
och 2 st läxor och så och jag vill ju ha bra betyg ;) Men då kommer det bli långa inlägg
men mickan kommer gästblogga ibland ;)
A men iaf jag ska berätta lite om dagen:
Vi hade matte förstaläxtionen satt med mickan snacka lite om helgen gjorde några tal osv
Sen va det mentorstid vi pratade om att vi skulle sälja kakor igen och sånt..
Sen kl 10.40 var det lunch det va macaroni och ost nåt konstigt men det var lite gott
låter skiiit äkligt men de va det inte ;) efter lunchen va det enelska vi skulle välja
mellan 2 kapiteln man ville jobba med det var football elr horses jag vadlde horses ;)
Och efter det va det geografi och det var boooring men aja skolan sånt e livet :P
Sen hade v slöjd :D jag fixa mina byxor för resoren (stavning?) hade gott sönder
på mina bruna mjuisdräss byxor :( men nu är dem fixade ;)
Och så fortsatte jag på mina vantar ;)
Sen slutade jag
Men jag va tvungen att åka hem till mamma för jag glömde lite läx-böcker där
Sen plugga ja och kolla på tv
Men jag ska kolla på LAW AND ORDER nu på kanal 9
PÖZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0