Michaal

tjeenis penis =) idag ? aaaah jag orkar inte berätta men jag ska berätta det som var roligast HAHAHAHAHAAH!!!  efter skolan så följde jag med lehto hem hon skulle hämta sin geografi bok -.- HAHAHA När vi va på väg hem till henne , så gjorde jag krok ben på hennne !!!! hon ramla i snön HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag höll på att kissa på¨mig HAHAHAHAHAHA XD  hon börja skratta tror jag?  sen sprang hon efter mig upp mot huset xD sen kom hon med sina blöta vantar på mitt underbara faaace ;O men gissa jag fick aldrig snö på mig moahahaha. sen när vi skulle mot bussen så försökte hon göra krok ben på mig hah? ne inte roligt alls JAG PUTTA I HENNE I SNÖN IGEN! HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA jag garva som bara den!!! sen tog hon upp en iskoka (stavning) och sprang efter mig ? konstig brud men hon är ju rolig ;)

ungefär så såg hon ut när hon ramla i snön !!
 allt för idag byyee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0