Dålig uppdatering idag

Heeeeeej!!
Förlåt att jag inte blogga driek när jag kom hem...
Men jag vaknade 10.45 och började smsa lite med Fanny
och så kollade jag på VILD DJUREN hahahahah
Ja fanny sitter här brevid mig hon ska sova här idag ist....
Sen kom Fanny hem från cupen och så åkte hon med oss hit
När vi kom hit åt vi lunch och sen gick vi ut
och var med: steffi matte emelie och hanna 
Vi sprang runt vid dem nya portarna hahahah inget liiv I KNOW :P
Sen var vi ute och flummade bara :D
Sen gick jag och Fanny in och åt middag vi åt chili con carne :P
Och nu ska vi ut igen och vara med dem och sen köpa nåt till ikväll mumss:P
men vi höres senare ikväll PUSS OCH KRAM

 
                                    sommaren 09 :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0