SVAREN NI ALLA VÄNTAT PÅ

Felicia -
Visst är jag bäst?

Svar: njaa! det är jag som är BÄST

Jenni -
visst är jag bäst i hela världen?

Svar: nej det är ju jag ;O

Vilka bloggar läser du?

Svar: jag läser mina vänners bloggar och typ aa :P

Favortiaffär?

Svar: gina,bik bok, newyorker typ alla xP

Bästa vänner?

Svar: asså jag har många bästa vänner! fast vissa är dem jag Verkligen lita på upp t 110%
Elr menar du om vi är bästa vänner? xD

Älskar du mig lika mkt som jag älskar dej?

Svar: Jag det tror jag väll elr vet inte :P

Mickan -

Vad tycker du om michaela?

Svar: jag tycker att hon är en skit bra bästavän och att man kan lita på henne upp t 110%

Har michaela humor?

Svar: jaa ALLTID ;D

Är michaela sämst?

Svar: nja lite blond är du allt men det du är sämst på er att hoppa stutsmatta xD

Är michaela snygg?

Svar: asså jag är inte lebb men hon är  fin ;) så killar det är nåt att haffa ;D

kan du länka t michaela?

Svar JAA såklart!
www.michaelacabrera.blogg.se







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0