Fredag

Hejsan (;
Kom precis hem...
Jag mötte erica och sen åkte vi in t stan och kollade runt lite på drottninggatan fast innan vi åkte t stan så åt vi happy meal på donken ;D
Men vi hittade en fin tröja i stan som vi ska köpa imorgon (:
Sen gick vi runt och typ snackade och allt möjligt roligt :P Sen åkte vi hem t mig och grilla och typ aa..
Sen åkte vi t Huddinge och gick hem t Erica och hon bytte kläder och vad vet jag? :P
Sen åkte vi t flempan och köpte på pulsen tugummi kitkat och fruit shoot!
Och min mobil dampar går inte att ladda upp bilder från den -.-'
Men nu sitter jag och äter jordgubbstårta ;D
Säger bara en sak: TJOOOCKIZZ
Men aja ska G33KA på datan lite
Puss och kram fjortisbarn! ♥


"Do it all night"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0