Hemma

Chaaa alla söta läsare! (A)

Kom precis hem från Farsta badet och huddinge C (:
Jag mötte Erica vid Hemmalkväll och så åkte vi t farsta... innan vi gick t stranden köpte vi jordgubbar, chips och cola ;D TJOOOCKIZZAR asså!! men aja :P Vi hade skiit kul va skönt i vattnet... Och så va det vaarmt ;)
Så vi blev lite bruuuna asså ;O
Sen gick vi t farsta centrum och köpte en glass på dooonken ;P
Sen åkte vi tbx t huddinge och träffade Malin och Linda och Jonas men... jag och erica taggade hem t henne och fixade oss sen röjde vi 2 ruunt i Huddinge som luffare som vanligt!
Men självklart tog jag med mig Kameran ;D
Här kommer lite bilder!:

Erica på tåget ;D


Mhmm.. jordgubbar ;O


Jag (A)


Va ganska mkt folk :P


Erica =)


MOI AGAIN!! ;D


Fiin vääder ;D


Kanske för mkt skinn men visst blev jag bruuun ;O (A)


Puss och kram fjortisbarn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0