Pensinärsjävlar ikväll najjs (y)

Tjena faan !
idag har jag.. ehm vad har jag gjort ida "/
Eh.. jo juste skolan va inte så speciel direkt "/
Efter skolan åkte jag & hämta mina nycklar och så mötte jag
Erica en stund vi åt lusse bullar yaay (y)
Sen mötte jag steffi vid ica och jag gick och handla grejer för pappa skulle göra mat ;)
Så steffi följde med, sen lekte jag med mina syskon skit söta (a)
Dem bråkade typ om vem som kunde plocka undan vad (?)
Men sen åt jag middag chile con carne fett gött !
Sen pluggade jag lite boooring -.-
Och sen taggade jag ut & mötte steffiii & helt random va vanja där jag ba Whaat?
MEn iaf vi snackade lite sen tagga jag & steffi hem och vanja skulle gyma ;P
Men aja ska typ tagga & ta en dusch fixa lite stuff lixom och sen blir PENSIONÄRJÄVLAR!
Bästaste ! :D
 Men det här blir sista inlägget för mig idag dårå
 Puuuss ;*
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0