What the hell...

Helgen har varit chill :)
I Fredags var jag med Kurden, Mickan, Grece, Josefine, Erica & ippa ;)
Vi rökte Vattenpipa & chillade hos mig hihihi busigt. Sedan drog alla förutom Erica :P
Jag & Erica bestämmde oss för att gå på bio, vi visste ingen film för vi hade typ missat alla bra HAHAH xd
Så när vi kom fram så tog vi ba nån random det blev "sucker punch" den var bra men fick huvudvärk när det var action :P Vi kom hem vid 00.00 fixade iordning oss & typ kolla på tv ;)
I går drog vi till SKHLM :) Shoppade lite, sen drog vi t IKEA för att käka pizza tihihihi
Så vi mötte Ken, Rodan, Danilo ,Ferman & Daniel körde kurra gömma HAHAHAHAH så random men det var as kul :D
Jag & Erica gömmde oss i en garderob sen kom några vid 30 års åldern och öppnade AHAHHA så pinsamt xd
Sen drog jag hem till Pappa, har inte vart här på 2 månader typ :O träffade mina underbara syskon (a)
Var barnvakt fick casch mohihihii, Nu sitter jag och väntar på Erica ska hitta på nåt
Puss :)
 
Snygga skor :)
 
 
Coola thights
 

Sköna mjukisdress byxor :) 
 
 
NY mascara, ERica köpte t mig sötnos !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0