Josefine om du ser detta ring !

Ny duschad, sitter med handuk runt mig och en "alban" på huvudet :)
Är hos mamma nu i 2 underbara veckor :D
Imorgon har jag badmington på alla aktivitetsdan -.-' men slutar runt 12.00 wiii
Idag efter skolan åkte jag direkt hem satte mig vid datan och tog det lungt
Drog ut träffade Josefine & några :) Chillade på kvarnbergsplan läste tidning :)
Ska tanka mobilen imorgon äntligen ! inte att mit comviq har gått ut men då kan jag uppdatera bloggen mera, och ringa folket som aldrig har några pengar -.-' :) Men nu ska jag sätta på mig myspys kläder och inta sängen
Och senare blire bigbrother mihihih :P Livet känns så härligt in this moment..
Erica drar t Gotland imorgon, och kommer hem på torsdag kommer sakna henne :(
Menmen får psyka mig hos Josefine t.ex HAHAHAHHAHA
Men ha en underbar kväll !
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0