Favorit Lina åslund ♥

Cha cha alla söta! (A) ♥

Idag har jag ju varit med min favvo Lina i Huddinge och där träffa vi Emelie och Steffi
så vi va med dem en stund =)
Och vill ni veta en sak jag sob till 11.30 idag :O kan ni tänka er har vaknt 09.00 elr 10.00 ;O
Så det va en skön sovmorgon =D Sen så trääffa i några med dem ba dissa oss "/ aja
jg och Lina åkte hem och kolla på film (Beck) och sen åkte hon hem :(
Så jag va med steffi adde :) (Och simon "/)
Aja sen va jag hemma hos steffi och vi åt popcorn goooott!
Sen åkte jag hem vid 21.00 och på Busssen träffa jag Emelie och Josefine (:
Och nu sitter jag och väntar tills min bajspluttiga mamma kommer hem =D ♥
Tar någ ett glas coca cola så länge

Puss och Kram sötabarn (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0