Hemma från festen =D

Hellu =)
Kom precis hem från Amanda =)
Jag och Mickan var först i Huddinge c och köpte brun utan sol och nu är jag fett bruuun :D
Sen så åkte vi hem till mig och fixade oss och det tog tid så va va 40 minuter sena ;P
Men ni vet
Fina flickor kommer alltid sist ;)
Sen grillade dem och vi åt va asgott och så dansade vi amamda öppnade presenter och så
sen mot 10 gick jag och Mickan ut och hoppa stutsmatta hahah sheeat vi hade så jäkla rolig
HAHHA och mickan kan inte hoppa ahahah iaf inte stress xD
Sen va vi inne och sen gick vi ut och hoppa igen :P
Och sen vid 11.00 kom min mamma oh hämtade oss och vi lämna av mickan
Och såklart tog jag med kameran men läggger upp bilder i nästa inlägg!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0