Hemma hos Emelie

Hejsan mina söta älsklingar
Min morgon börja visst inte så bra "/ så jag gick hem till Emelie och träffa Adde och Charly (:
Vi va ute och sen gick vi hem till Björn och Träffa hans tjej Lina (:
vi åkte till vissätra och gick hem till Lina och jag gick en snabbis till min farmor och farfar och sa hej
och så fick jag lite pengar =D och sen va vi hos Lina och sen efter ett tag åkte vi tbx tilll huddinge
adde och charly gick hem och åt Lina stanna hemma ett tag och jag Emelie och Björn va ute sen gick jag hem och åt
och nu är jag hos emelie  hon sitter och äter just nu sen ska dra hem till björn snart

XOXO

Kommentarer
Postat av: anonym

Asså din lilla slampa , gå inte runt och tro att du är något för du är lika värd som min rumpa elr juste min rumpa är mke mer värd en dej

Suck on that biatch !!!!!!!!!

2010-04-19 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0