Huddinge centrum

Heeeeluuuu =)
Idag skulle ju Favvo erica vara i min skolan men nehe Rektorn sa nej @#!*
Aja hon kom till spanskan iaf och vi hade fett kuligt =D
Ni vet 2 blondiner går tyvärr inte att tänka hur osmarta vi va??
Sen träffa vi Adde padde och sen träffa vi Fredrik
Vi va såklart i Huddinge Centrum och så aa
åt en paj på donken och juste vi tappa "bort" Adde och Fredde
så vi sa kom till Expert sen vi gick till teknikmagasinet och kolla om dem va där
Vi trodde dem va osmarta sen ringer vi igen och dem säger kom till Expert
Sen jag tänker som en vad fan vet jag så jag går till pressbyrån för jag trodde expert låg där
som dem gjorde förut -.-
Så aa tänkte som er babian elr en BLONDIE!
Aja och nu är jag hemma fast på fredag kommer Erica sötnos till skolan
och jag skiiter i Rektorn ;)
Aja ska G33a på Facebook

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0