Stan Med adde the man

Shulullululuw (:

Kom precis hem efter skolan skulle jag till stan med Erica,fredde och Adde
Men Erica sitter just nu på ett plan på väg till Grekland saknar henne redan :(
Längtar till 1 maj när hon kommer hem =D ♥
Och Fredde kunde typ inte vet inte varför så det blev jag och adde (:
Så vi åkte till grönan och han köpte sitt guldkort ska oxå köpa snart
asså det va typ 1 timmes kö + så va jag döööö hungrig sen va vi klara vid grönan
17.30 så vi åkte in mot t-centralen igen elr va man nu kallar det :P
Så jag köpte en platttång och nån grej man lägger innan man plattar så håret inte blir slitet ;P
Sen åt vi på MAX och så köpte jag en present till Amanda för imorgon ska jag på hennes Fest =)
Men nu ska jag ta det lugnt välja kläder till imorgon.
Här kommer bilder från dagen:

Emma (:


Jenni (:


Gröna lund =)


Guldkortet (:


Andreas


My lolipop


´Food


Min plattång =D


Den där skyddgrejen :P


Kommentarer
Postat av: Någon

Är det ditt guldkort<3 puss

2010-04-25 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0