Hejjj

¨
Helluuu (:
Jag kom hem typ för några timmar sen kl 6 iaf
Satte mig vid datan oc sen kom mamma och jag lagade mat
får pengar förstår ni ;P
Ehm... idag va det en bra dag förutom att jag hade damp efter skolan
Förlåt folket om jag sa nåt (a)
Efter skolan mötte jag Emelie & sen såg vi Gp & Hanna så dem va med oss i typ 30 min
Efter det gick jag och Emelie hem t henne hon hämtade färg och sen åkte vi t centrum och mötte Erica gmn (a)
Så vi gick hem t henne och färgade håret (:
Men Färgen tog slut så dem ba spring t lill ica och köp mer färg så jag sprang allt jag pallade ;O
Kondiiis (a) aja när jag kom tbx så dem ba du behövde inte skyndadej vi gjorde fel
man skulle blanda dem där två grejerna -.-'
Så dem färgade om men vet inte hur det blev för jag gick hem får väll se imorgon
Och ta bild på Emelie sötnosen!
Aja ska väll typp droga mussiik (a)
C'ya

Moiii just now (a)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0