Pizza & Godis

Helluuuw

Just nu sitter jag och Daniel i data rummet båda facebookar liite hihi (a)
Jenny skjusade (stavning?) mig dit typ vid 11.15 och hon tog en kopp kaffe där sen åkte hon t jobbet
jag och Daniel och hennes mamma daniel gick ner t byn elr vad man säger
och handlade godiis tänkte hyrafilm men fanns ingen bra så Lena gick hem
och jag och Daniel åt Pizza på torino heter den tyyyyp tog en inbakad pizza calzone heter den någ ;)
Sen gick vi ner t hamnen och köpte glass va gott fast jag tappade min sen :( DAAAMN
Så vi gick hem t daniel kolla på tv och åt vårt godiiis, sen gick vi hit och solade tänkte bada i poolen
fast den var is kall :S aja ska vara lite social nue
Pusssssssss!
 
 
Jag och daniel i vintras i romme ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0