SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN



Jag -
Varför e du bara med folk som är yngre on dig?, o blir ba tsm med dem
Får du ingen i din ålder elr?

Svar: Ehm... jag är inte bara med folk som är yngre än mig :s
Och Jo jag har vart tsm med yngre men lixom det va typ 1 år sen :o

Fanny -
1. lovar du att inte baxa igen hehe...?? <3
2. Läser du min blogg (a) <3
3.Är du fortfarande min bästaste bästa bästis :P <33

Svar:
1. Ja...
2. Ja (a)
3. Alltid ;)


Jennifer gp -

1.favortimat?
2.favoritdjur?
3.om du skulle fåttt chansen att ändra nått på dej vad skulled e bara då?
4.e ja en bra kompis?:P
5.favoritgodis?
6.mörk eller vitchoklad?
7.mobil eller data?
8.mamma eller pappa?:P
9.kompisar eller familj?
10.facebook eller msn?
11.bio med familj eller hemakväll med kompisarna?
12.saft eller läsk?
13.sova eller vara vaken?
14.tv eller data?
15.dataförbud eller utegångsförbud?
16.godis eller läsk?
17.gå i skola o få br jobb eller inte gå iskola o få dålit jobb?
18.hav eller sjö?
19.buss eller tåg?
20.bada eller sola?
21.vilka 5 personer litar du mest på?
22.vem är din bästavän?
23.hund eller katt?
24.orm eller ödla?
25.grönalund eller liseberg?
26.hur mkt hatar du justin bieber?:P
27.är nr 23 på din kontakt lista i msn snäll?
28.gillar du nr 13 på din kontaktlista i msn?
29.bästa tidning?
30.favoritprogram?
31.rita eller skriva?
32.simhallen eller hav?
33.favorit låt just nu?
34.ica eller willys?haha
35.laptopeller stationär?
36.favoritfilm?
37.frida eller glittertidningen?
38.vanligt vatten eller bubbelvattn?
39.action eller dramafilmer?
40.vilka bloggar följerdu?
41.läser du min blogg?
42.om du gör det är den bra?
43.e de nått ja ska skriva för den ska va bra om du inte tycker de?

Svar:
1. Jag har ingen speciel favvo mat
2.Hund
3. Inte vara så kaxi...
4. Ja.. elr vi bråkar ju ganska ofta
5. Hmh... choklad, lakrits och typ allt är GODISMONSTER
6. Vit hatar mörk typ 75% kakao :O
7.Mobiil!
8.Mamma
9. Nja.. svårt vet inte :P
10.Facebook
11.Hemmakväll med kompisar ;)
12. LÄSK :D
13. Vaken
14. Data
15. Dataförbud
16. Godis
17. Gå i skola och få bra jobbb ;)
18.´Hmh... båda :P
19. Beror på vart man ska :P
20.båååda ofc :O
21. Erica, Fanny, Emelie, mickan, amanda, denise, jenni, Lia, Emma & Emma
Det är många kunde inte bestämma och det finns fler ;)
22. Jag har många...
23. Hund
24. Ödla :P
25. Liseberg såklart ;)
26. det går inte att förklara :O
27. vet inte vem det är :P
28. Vet inte heller vem de e :P
29. FRIDA
30. olika
31. Skriva
32.Hav
33. Darin - lovekiller
34.  Willys :P
35. Laptop
36.  Olika...
37. FRIDA ;)
38. Bubbelvatten ;)
39. Båda ;)
40. Typ alla vänners & kända bloggare's
41. Aa
42. ja men lägg in mer bilder ;)
43. Ha mer uppdatering med bilder och grejer ;)

Anonym -
Är erica din Bästa bästa bästa vän

Svar: Hon är en av dem ;)

Lina -

1.varför baxa du, höhö?
2.har du pojkvän?

Svar:
1. Jag vet faktiskt inte "/
2. Nej är singel ^^

 Så Det var alla frågor förlåt att jag inte svarde igår glömde
pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0