Midnight

Tjena fan, hur mår alla tröga skitkorvar!? (:

Kom hem för typ 1 timme sen...
Jag har vart med steffi,Emelie,Siar , ömer och arian...
Haft kul (: men igår va det roligare ;) Aja vart lite överallt
- Ni vet Jennifer oseriös lehto @ fb luffar överallt, Jag finns överallt " har ögonen på er" ^^
Ehhm.. okej ska vara lite seriös om det nu går xP
Fan fick fan precis hjärn släpp vad jag har gjort idag -.-'
Jag kommer ihåg att vi va i skärholmen och jag skämmde ut mig på bussen totalt
fick nya vänner iaf :D hiihii (a) juste har vart med bby idag oxå ^^
Aja kan berätta steffis och min damp på bussen:
Jo vi har vart och hälsat på hos vanja typ vid halv 8 sen vi drar vi typ halv 9
sen bussen ska komma 50 men den kommer inte vi ba WTF!?
Alla 704 bussar går förutom 710 i typ 50 min -.- :O
Sen kommer 710 omg vi att ute och det regnade i typ 40-50 min och det va kallt
och steffi fick cp torr humor så jag fick stå ut med henne -.-'
Aja det va ett litet inlägg kmr någ mer senare
Puss på pussy:n (a) xP
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0