Cp buss -.-

Heeej!
Michaela kommer imorgon :(
Men det har varit en riktig bra dag :D
Jag fick 2 fel på svenska test :P
Sen så´hade v spanska och det var rätt bra och på kemin hade vi ett litet experiment :P
Det har inte hänt så mkt annat som jag har att berätta ;)
Men jag tog 705 med Amanda och den tar längre tid än min buss
Så jag åkte i den i 20 min själv fast jag pratade med jenni i tele ;)
Sen kom inte bussen i stuvsta fören 20 min och jag behävde värkligen gå på toooa :O
Så jag satt och prata med jenni och sen la hon på :( och då 1 min senare kom bussen
ÄNTLIGEN :O så jag sprang typ hem och gick på toa sen satte jag på tv för jag ville
kolla på MY SWEET SIXTEEN (stavnig?) men sen satte jag på datan och såååå....
Orkar inte skriva så mkt just nu
Jenni om du ser det här så drev jag med smset ;)<3

Kommentarer
Postat av: Jenni <3

haha nehe ? ;)

Såklart, jag fattar ju när du driver, det är inte så svårt att lista ut lehto ;P

<33

2010-01-14 @ 21:15:50
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0