Festen!

Hejsan!
Gör ett tidigt inlägg kunde inte somna om :(
Men jag ska berätta om igår:
Jag och amanda åkte hem till min mamma jag hämtade en bussremsa
för mitt fucking busskort har inte kommit'
 -.- och så hämtade vi min kamera och ett vitt linne
Sen så åkte vi hem till min pappa och hämtade kläder resten av kläderna och lämna min väska
för jag orkar inte bära på en tung väska med böcker och jumpa kläder :P
Sen GICK vi hem till amanda för bussen kom om typ 100 år så vi gick
det är inte så långt ;) Och när vi kom hem till Amanda så åt vi 3 rostade mackor :)
Och sen pratde vi kollade i skolkataloger och sånt och valde kläder till Amanda ;)
Sen gick vi och mötte Emma vid bussen och sen efter 10 min kom michaela
Dem fixade mig och Amanda ;D Vi blev jätte fina ofc!
Jag tog skiit många bilder men jag tog inte med mig USB:n
så jag lägger upp bilderna på måndag ;)
Men idag vet jag inte vad jag ska göra ska få tag på nån ;)
Bloggar sen.
XOXO

Min Fiina kamera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0