Hemma från stäääfi :D

Tjenixen ;)
Efter lunchen läste vi lite bloggar och snackade och målade naglarna
Sen 17.00 var det middag korvstroganoff och ris :P
Sen skulle jag sova där men fick inte :(
Men det får bli en annan gång
Imorgon ska jag typ vara med henne igen :)
Hahah den här veckan har varit en steffi,amanda jenni celina vecka :D<33
Och lite Fanny.. Men jag ska byta om till mys pys och kolla på tv
Och idag ska jag vända på dyngnet :( för det är ju skola på fredag
och det bääästa av allt är att jag träffar mina kompisar har saknat dem sjuukt mkt :D<33
Och sen är det skola sen kommer lite looooov och såå....
Men jag säger godnatt nu för jag orkar inte blogga sen jag vill slappa :P
Men vad har ni gjort idag??
Men jag bloggis när jag vaknar typ vid 10.00
Puss & Kram Jennifer


P.s Kan inte svara på sms har inte comviq kompis om ni vill nåt ring ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0