J*vla piss dag :@

Asså shit är j*vligt arg nu!!!!¨
Jag ska berätta allt!
Först var det en helt vanlig dag tills lunchen :O
Jag och mickan gick såhära med Alla andra sen sprayer (säger inga namn)
Nån stinkspray på mig och mickan för dem är typ sura på oss :O
Och nu är min och hennes jacka helt förstörda :@ och sen går en liten Piiip
Och går in i mig asså shiit kan ma inte mova lite granna elr :S
Och sen fick jag vänta till kl 5 i skoan för Fanny kom och lämna en jacka till mig
och min luktar bajs asså bajs det går inte bort och tack älskade Fanny <33333
Och nu är jag på ett j*vligt piss humör jag fattar inte att ni orkar känns det bra
nu att kränka nån via internett och i skoan kan jag inte få leva mitt fucking liv elr?:O
Om ni tycker att det är så J*vla kul ni har ingen respekt!!!
Asså och om jag inte säger till och skriker på er orkar inte få uppmärksamhet?:S
Men ni kan fan ta er och bajsa snett idioter!
//Lehto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0