Lååååångt inlägg

Hello ;) förlåt att jag inte har bloggat nåt men jag ska berätta varför:


 Igår:
Jag vaknade som vanligt halv 7 och fixade mig Sen skulle jag möta steffi
men hon kom inte så jag gick och då träffade jag Jenni vid kvarnbergsplan
Och vi gick till HGY men bildläraren kom aldrig så det blev ingen bild sen hade vi en vanligskoldag
Fast vi hade ingen spanska så vi sluta efter idrotten :D
Och då så var jag med Jenni och Lia för vi skulle sova hos Jenni
Vi åkte först till lias stall och då var jag as klummpis jag ramlade av en stol och snubbla
och allt möjligt:P Sen kom jennis pappa och hämta oss och så åkte vi till stuvsta för han hade beställt pizza :D
Så vi åt hawaii (stavning?) pizzza det var jätte gott sen så klädde vi på oss jätte mkt kläder
för vi skulle åka på en brant isbacke och det gick jäääääte snabbt och det var jätte kul :D
Sen typ 40 min gick vi hem fast det känndes som 1 timme
Och då spelade vi Buzz först med apor och sen frågor det var kul jag kom 2 hela tiden :P
Och Lia sist såklart ;) Sen bastade vi i jennis bastu det var jätte kul vi bastade i en timme
och pratade lite saker om inbrott och sånt och sen var typ kl 12 då kollade vi på tv och
sen gick vi och la oss fast inte direkt vi snackade lite och jag och jenni fick skrattatck :P

Idag:
Vi vaknade 11.25 och typ hade lite brottning i typ 30 min sen så gick vi upp och åt frukost
Vi år macka och oboy mums... sen hade vi mer brottning sen så gick jag upp och klädde på mig för kl var typ 1
och jag skulle hem 14.30 :( sen klädda dem andra på sig och dem skulle till backen och jag gick till bussen
Jag väntade på bussen i 10 min och det var as kallt ute :O
sen gick jag runt  huddinge för bussen från huddinge kom om 20 min så jag gick till HM
Sen kom jag hem och gick en promenad med mina syskon och pappa i 20 min vi gick typ till solfagra sen runt :P
Sen kom jag hem och satte mig vid datan
Och nu ska jag ut med steffi jag ringde henne nyss :D♥
Men jag bloggar ikväll
CIAO♥

Kommentarer
Postat av: jenni <3

hahah jag vet det va fett kul när vi skulle sova igår, hahha värsta skrattattacken, haha lia ba men håll käften och vi kunde inte sluta garva ;D ;P <33

2010-01-09 @ 16:08:44
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0