Lina jag älskar dig grymt mkt ♥


♥Faan vad jag älskar dig lina
Och jag saknar dig grymt
Tänker på alla roliga minnen när vi träffades
När vi bowla det glömmer man aldrig.
När vi badade va på grönan när vi va hemma hos dig elr hos mig
När vi gick till ett dagis kl 11 på natten.
Du är min blodsyster.bästavän älskling vi delar allt med varandra
Alla tjaffs ( stavning?) bråk är glömmda det är bara dem roliga minnen
Senast vi såg va när det var julbord vid fritidsgården
Och det känns som 100000 år har gått sen des
Jag finns här för dig föralltid vart jag än tar vägen så är jag med dig
Om du dog skulle jag gråta och gå till din grav varje dag hur många miil det än är
Du fanns där för mig hela tiden...
JAG ÄLSKAR DIG LINA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0