Orkade inte...

Tjenis penis xD
Ja jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte orkat :S
Så jag tog en blogg paus Men nu ska jag börja blogga igen ;)
I söndags var jag ju med Emma och vi åkte till hennes innebandyträning
och sen åt jag och mamma suschi (stavning?)
Sen tittade jag på tv och kollade på Scream 2 usch... jag stängde av sen för mamma
kom in och sa att jag skulle stänga av tv:n och då la jag mig typ 22.30
Och sen var det ju skola och det var helt okej :) jag gjorde lite läxor när jag
kom hem  Vi hade läxor på Geografi och matte....
Och tills nästa torsdag ska vi läsa ut en bok på svenska och typ göra ett prov :S
Den heter BJÖRN den är inte så kul men lite spännande.
Och sen kollade jag på MTV OFC!!!<3
Och så imorse försov jag mig för jag ställde kl på 07.50 :O
Hahhaha jag tänkte lite fel så jag kom 5 min försent -.-
Så nu kom jag hem för 20 min och bytte om till skööna mjuckis byxor ;)
Men nu ska jag göra lite läxor och kolla på tv sen efter ett tag är det ju middag ;)
Så jag bloggar någ ikväll innan bed-time
Jennifer


Kommentarer
Postat av: SANNAH

Hoppas du tycker det är lite roligare nu då, jag brukar också ha bloggpauser:P

2010-01-19 @ 16:34:43
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jennifer det var väl fotboll jag spelade? Eller är dte jag som är glömsk XD

2010-01-21 @ 15:40:49
Postat av: Jennifer

Oj menar fotbolls träning ;)<3

2010-01-21 @ 18:05:18
URL: http://jjnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0