Pulka :)

Hejsan svejsan :)
Jag gjorde inte mina läxor :P
Ska göra dem nu ist men jag gick ut med syrran och åkte pulka :P
Det var helt okej... Sen gick jag inn kall och våt
Så jag tog en varm dusch er först kolla jag ofc på Disney channel ;)
Och nu ska jag göra en kopp varm oboy och läsa björnboken -.-
Och kolla på TV :D Jag orkar inte blogga sen efter så det blir sista inlägget :(
Men imorgon efter skolan kommer ett nytt inlägg:D
Just nu chattar jag med ickan och hon kan inte följa med och handla present till jenni -.-
Åhh vad jobbigt jag vill inte åkta till SKHLM själv :( men sånt är livet :S
Men aja ska tjata lite på henne ;)
Godnatt mina sötiiiisar

På lördag blir du fjorton
Älskar dej♥


Kommentarer
Postat av: jenni <3

awww, älskar dig också ! :D <33

2010-01-20 @ 21:57:34
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0