Söndag kväll

Hellu:)
Nu ska jag berätta om min dag:
Efter frukosten med steffi satt vi vid datan
och en timme senare åt vi Lunch hemma hos mig
Sen efter så va vi hemma hos mig
och lyssna på musik och läste skvallar och snacka och smsa lite :P
Sen gick vi hem till Steffi och hon pluggade lite för hon har prov medans jag
läste hennes bok (BOKEN OM MIG) Sen gick vi ut och Träffa Hanna och Jennifer (gp)
Vi gick till ica och köpte choklad och sen var vi ute på gården och pratade lite:P
Sen köpte vi mer choklad ;) för det var 2 st för 10 kr.. Sen gick jag in och år middag :D
Det blev köttbullar med potatismos sen hoppade jag i badet med Engla vi badade i 20 min sen
duschade jag och nu är jag ren igen ;) Sen packade jag väska för imorgon ska jag till mammi♥
Och då har jag en egen data då blir det mer och mer inlähh ;P Juste jag kolla på Disney channel.
Jag kolla på RASTEN det var en långfilm annars brukar det vara en serie ;P
Men nu ska jag läsa bloggar och G33KA på fejjan
PUSS OCH KRAM
(Glöm inte frågestunden)

sommar 09 wb michael jacksson XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0