Sov sött dröm om mig (A)

Hejsan svejsan lingongren :)
Nu ska typ Fanny sova för hos ska ha fotbolls cup imorgon och ska upp tidigt
Så det här blir sista inlägget för idag
men farmor och farfar har ju ingen data och jag ska ju hem kl 2 typ
så då måste jag blogga när jag kommer hem då....:(
Så då kommer det bli ett låångt inlägg...
Jaa vi bastade oxå det var massa tanter där nere :S
Dem pratade ju finska och jag fattade lite för jag är ju halv finne :P
Och det var jätte sköönt och så.
Men vad har ni gjort idag??♥
just nu kollar ag på MR.BEANS SEMESTER på kanal 3 ahah den är jätte bra :D
Vilka kollar på den elr har kollat på den??:)
Jaa men jag ska hem om typ 15-20 min så jag ska fortsätta kolla på MR.BEAN
Men ni får ha det bra och dröma söta drömmar Om mig(A) hahah jag skojja (säger vi)
PUSS OCH KRAM ALLA LÄSARE :D
goodnight_Kitty.gif image by honeypie_graphics
//Eran fiina jennifer (A)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0