Spanska läxan klar!

Tjena förlåt att jag inte har bloggat
Men jag damsög åt och gjorde spanska läxan ;)
Man skulle översätta 16 meningar ;)
Idag var dagen helt okej.... Längtar till imorgon för då har Jenni FEEEST!!! :D♥
I skolan hade vi vikarie på Matte och kemi gör anders vår mentor lärare är sjuk.
Men iaf han hette Kim han va helt okej... Till middag blev det hamburgare :D
Och till lunch blev det pankakor med sylt:P
Imorgon efter skolan ska jag hem till mamma hämta kamera m.m
och sen hem och hämta kläder sen ska jag hem till Amanda och vi ska fixa oss
Och mickan kommer föstås oxå ;D Men det blev inte så långt inlägg idag
Men ska vara inne på datan nu
Bloggar ett Godnatt inlägg senare

Kommentarer
Postat av: jenni <3

Hahah, aa det kommer bli så jäkla kul imorn :D :D :D LÄÄÄÄÄÄNGTAR !!!! <33

2010-01-21 @ 18:42:13
URL: http://jjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0