Tjooockis dagen ;)

Nämen tjena :D!
Senare på Dagen var vi med Jennifer Gp.
Hon bjöd oss på skiit mkt godis tsm blev allt 72 kr :O

Vi köpte:
Chips
Icas cola
3 st energi dricker
Och 4 påsar för 20

Hahahha tjockizzzzar I KNOW :O
Sen var vi hemma hos steffi och typ slappa och typ snackade och åt
Sen var jag tvungen att komma hem för pappa och Linda skulle åka iväg och träna
Så jag passade Engla och Wilma typ i 1 timme det var helt okej vi satt typ och kolla
på PLAY HOUSE DISNEY :P och sååå... Sen gick jag ut i typ 40 min för jag skulle in och äta
Och det blev Fläsk pannkaka :) Sen dickade jag upp lite det som inte fick plats i disk maskinen
Sen packade jag till skolan vi har ju idrott imorgon och det som är bra är att vi ska äta på HGY
 (Huddinge gymnasiet) och det bäääästa är att träffa alla kompisar :D:D♥
Nu ska jag läsa lite bloggar och gå in på Facebook ;)
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0