Torsadg & Fredag

Heej har inte bloggat på 2 dagar nu men datan dampa så jag han inte
och sen orkade jag inte :(
Men jag ska berätta vad som har hänt:

Torsdag:
Jag var med michaela och vi pluddade på Kemi-provet och lagade mat
Vi gjorde klyftpotatis och sås och så värmde vi lammkött mums..
Och så kollade vi i HM katalogen och jag visade en skiit fin jacka som vi ska köpa

Visst är den fin?
Sen i skolan var det en vanlig-dag och till lunch bev det potatisbullar :)
Tror jag :P

Fredag:
Hej igår var jag med Emma och Amanda efter skolan vi åkte hem till mig och skulle baka
Vi skulle göra smoothie (stavning?) men det blev helt helt fel :O
Så det smakade bajs :( Så vi gjorde bacon och ägg mums..
Sen åt vi och snackade lite privata saker ;)
Sen fixa Emma en ny heder till mig jag har inte lagt inn den dör hon ska fixa designen oxå ;)
Sen åkte ju Emma hem vi följde med för Amanda skulle sova hära och vi åkte samma buss
och sen åkte vi bussen och Emma och Amanda lurade mig att Amanda behövde en nalle och snuttis med sig
och sen att min mamma behöver komma in med tea på natten om hon inte kunde sova och att hon måste
kolla på LILLE FOT och jag ba nää ni skojjar dem ba nej sen så när vi kom hem till Amanda sa hon till
sin mamma att hon oxå skulle hålla med och hennes pappa oxå och jag ba shiit det va sant
Sen så berätta amanda att hon skämta och jag börja as garva hahahahahaha
Sen så åkte vi hem till mig vi fick skjuts (A) Men sen kom mamma hem och vi fick an varsin fredags mix :P

åhh det är så gott och sen kollade vi bloggar och hade lite flumm chatta med Denise och Emma oxå ;)


A idag ska vi typ vara med Deddan ;) Bloggar senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0