Gladö (:

Chaa! :)
Hann/orkade inte blogga i morse :P
Men jag mötte Emelie Adam och Fredrik i huddinge sen åkte vi t gladö och badade en lång resa för bussen åkte bara förbi fick damp -.- menmen...
Sen när vi va framme badade vi det va sköönt i vattnet ;)
Självklart har jag bilder ;D
Sen fick jag 2 nya kompisar i gladö Cevin och cajl!
Aja.. när vi åkte bussen på väg hem så satt det ett par lesbiskatjejer bakom oss...
så dem började säga t emelie att sluta glo men hon tittade vara 2 gånger...
Sen började vi tjafsa mot dem sen tog en tjej strupgrepp på fredrik och putta ner han i sätet och bitchklappade honom ;O sen när vi hoppade ringde jag och gjorde en anmälan ;)
Sen så va vi i huddinge mötte Adde simon Malin och Erica vi va ett tag...
Sen åkte jag emelie adam och fredrik t ett ställe typ :P
Sen åkte jag hem va en lång dag..
Aja här kommer bilderna ;D

Jag och Emelie sötnos (A) ♥


Adam, jag och Emelie


Driv bild :P


Gumman föralltid ♥




Kommentarer
Postat av: duvetinte

vilka bananer gillar du mest ? chiqita elr dom andra billiga 1 kr bananer ?

2010-07-01 @ 22:10:38
URL: http://chiqita-bana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0