Haft en underbar helg med Lina

Heeej! (:
Nu har jag kommit hem från skärgården!
Jag har haft skit kul! Shiit!
Vi rodde med en gummibåt t en öde ö
Jag - VAA?? är det en öde ö??
Lina - Nehe.. menar du det? du vet det finns en glasskiosk :O
Jag - HAHAH jätte kul -.-'
Omg vi fick damp när vi rodde för vi kom typ inte tillbaks t båten :P
Och så har vi badat jätte mkt shit första doppet i HAVET i år *stoolt*
Och så har vi tältat ni tänker säkert
- HAHAHAHAH lehto tältar OMG
Men det gick bra *hoost*
Men vi är så blonda jag och lina så vi stänger inte locket på lutfmadrassen så allt åker typ ut
och första natten sov vi på berg och sten -.-
Men adra natten fattade jag att man skulle stänha hårt hahah :P
Men idag gick vi upp kl 06.30 -.-'
Usch vi somnade på båten :P
Så nu är jag as övertrött asså! :P
Men här kommer bilder det berättar lite mer:

lilla jag ;D


Lina åslund@ fb


Lina<3Jennifer


Föralltid elr hur? (a) <3


e guud så man ser ut :O


Stor<3Liten


Vi solar ;d


HAHAHHA :P


SPLASCH


På kvällen (a)


Jag och Kroko ;D


Älskar dej! ♥


Cool bild asså! (a)


Vad gör jag?? :P


Det var några bilder orkar inte ladda upp alla men aja
Puss (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0