22/3

Chacha!

Kom hem för hmh.. typ 2 timmar sen?
Bytte lakan och städade mitt rum.
Sen kollade jag på Topmodel från 2008. Sen tog jag fram lite cola och godis ;P okej jag måsta sluta med det här men jag har
inte ätit godis under skolan bara i helgen (; så jag har vart jätte duktig =D
Ska köpa en skinjacka snart börjar bli Hot med vinter jacka ska ha väst imorgon (mammas)
Läser Glittertidningen och dricker cola skäms jennifer :O
Aja ska väll tråka ut lite!
Faan vi har biologi-prov på fredag sen ska Dogge boken va utläst och så har vi prov på syslöjden -.-
Åhhh madafucker bajs skola :(
Menmen sånt är livet.... *Host*
Men ni får ha det bra Bloggar snart igen så stäng inte av datan kommer mer inlägg ;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0