En toppen dag =D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! =)♥

Idag har jag varit på TOPPEN humör =D
Jag vaknade 06.20 och fixade mig och tog bussen 07.35.
Första läxtionen var Bild askuligt. Och sen hade vi teknik -.-
Asså vi ska bygga en kvarn? Whaat? och jag är med mickan HAHAHA vi suger ;P
Mickan va beredd vi kommer på IG <3
Sen var det livsviktigt och det va sådär fick kluringar att klura på....
sen hade vi Biologi snackade om blommor och hur dem hade samlag :S!
Sen va det Lunch i HGY asgott blev spagetti och köttfärssås!!! =D
Sen hade vi idrott och efter som vi hade simmat längde och sånt i tisdags
så fick vi göra vad vi ville HAHAHH det var askuligt!!!
En kille rev mig :O på min mage :S Hur fan lyckas man?
Sen fixade vi oss sminkade och sånt kom lite försent till Spanska men han göra kap 13
Och sen åkte jag hem vänta på bussen först i 10 min -.-
Och snart kommer Jenni och Mickan!!!!!!!!!!<333333333
Kommer ha as kul är FF mamma jobbar seeeeent!
Men aja ska chatta lite på MSN och aa läsa bloggar!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0