Hatar rubriker -.-

HELLO!
Vad ska alla gör idag då?
Jag ska typ till Huddinge med steffi
HAHAH varje inlägg: "
Idag ska jag vara med steffi"
Men aja skit samma hon är rolig att vara med ;)

Steff:kom elva!
Jag: vad tidigt varför inte tolv
Steffi: Därför ehm.. JAG SAKNAR DIG :D
Jag:HAHAH okej jag kommer elva ;)

Japp steffi sakna mig redan efter en dag hur ska hon klara sig när jag åker till Dalarna
Juste jag ska packa idag -.- jäääääte kul jag vet -.- tar bilder på outfit
lägger in bilder när jag kommer hem.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Steffi

men ja hade inget att säga för att du skulle komma tidigare så ja sa ba att ja sakna dej

;P<33

2010-03-01 @ 09:28:23
Postat av: Leia ♥

Vad ska du göra där? :)

2010-03-01 @ 12:07:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hälsa på min moster :)

2010-03-01 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0