Huddinge c

Tjenis penis (;

Kom precis hem från steffi. Vi va i Huddinge C först och åt lunch på Subway
Och jag köpte jag begöver saker. Sen va vi hemma hos steffi.
Vi hade askuligt flummade, och snacka lite skit och ja.
Jag åt oxå middag åt henne asgott vet inte vad det heter men iaf.
Sen åt vi glass mmm... asgott.
Har ni tänkt på att jag säge asgott, asfint
Steffi stör sig på det vet inte varför ;P
Sen kolla vi på tv och sen hände en grej som jag inte vill ta upp.
Men här kommer bilder på vad jag köpte och lite andra bilder:

Hårband från glitter 10.90 kr st :)


Hårspray HM 74.90 kr- Ger INGA klumpar asbra =D


Pratar i tele med steffi fick garv atack- Bjuder på den ;P


Moi (.Y.) xD


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0