Inte på bra humör :@

Shuue ;P

Kom nyss hem från skolan.. och det är as just ute känns som kl är typ 1 :S
Aja nu ska jag berätta om skoldagen:

På morgonen hade vi Engelska och vi jobbar om kändisar
och gissa vem jag jobbar om??
Jo Ozzy osuborne elr hur det stavas :P
HAHA jag tog honom på sköjjs skull gillar han inte direkt men brukar kolla på hans och hans familj på MTV
sen var det svenska var inte så kul var rätt seg sen fick jag typ flummhumör :S
Jag hittade på:

Denise fis
Lia Banan
jenni slemmi
Mickan pickan
xD

Sen va det tråkig SO
Och sen  var det lunch potatis bullar ;)
Och aa en vanlig dag.. sen va det spanska vahelt okej
Fast INGEN väntade på mig elr jo Emma nygren som är Snäll och väntar ♥
Sen kom jag Hem har PMS på en "person" snackar med henne nu :S

C'ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0