Onsdag 31/3

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!
Skolan har varit en bra dag (;
Hade Dogge-prov idag gick bra svara inte på en fråga "/
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra försöker få tag på jenni penni!
Jenni om du ser det här smsa mig! elr ring =D
Till lunch blev der Hederpaj :S HAHAH låter sjuuukt roligt xD ( tycker jag)
På lovet vet jag inte vad jag ska göra vara med mina Vänner och Fanny!
Saknat henne jätte mkt ;O
Och såklart tjejerna i klassen ska jag vara med Förutom
denise för nu är hon påväg till Orsa elr är framme!
Kommer sakna henne grymt mkt!
Imorgon har vi vikarie på Biologin och Svenska "/ jag ogillar vikarier dem är så irriterande har
inte haft en ända bra vikarie i 7:an -.-
Hoppas vi får tbx Vi Biologi-provet vill veta vad jag fick jag vill få bättre än Emma MOHAHAHHAHAHHA xD
Men nu ska jag kolla på Anna anka söker assistent


-I know you love me XOXO

 
 Jennifer Ekenlöw♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0